marți, 22 martie 2011

vise

       De ani de zile ratacesc prin mine cautand un ideal, dar n-am gasit decat vagi puncte de reper... Am intors acele ceasornicului in toate directiile... dar infinitul imi rade in nas si visele mele mai spera inca sa devina realitate... Spune-mi ce se intampla cu cei care din noianul de vise nu reusesc sa-si aleaga unul singur cu care sa mearga pana la capat?... A alege un vis inseamna totusi a renunta la restul viselor tale...
       Cand am aterizat aici, pe Pamant, din coada unei comete, inca mai miroseam a ars... atunci am inceput un exercitiu foarte complicat: viata mea... nu stiu sa-l rezolv, de obicei ma impotmolesc la cele mai simple calcule, stiu ca am gresit undeva, dar de cate ori verific nu gasesc nici o greseala... cred ca e ceva ascuns, poate ca e ceva ce se observa doar de la distanta... Poate ca ar fi de ajuns sa fac un mic artificiu de calcul pentru ca rezultatul sa fie cel bun. Poate ca exercitiul e gresit din start... poate aterizarea mea a dat gres... poate am uitat undeva o paranteza deschisa, un minus in loc de plus sau invers... 
       Oricum ar fi, voi face totul pentru a rezolva intr-un fel sau altul acest exercitiu... si stii de ce?... pentru ca nu am de ales... am un singur exercitiu de rezolvat, ghinionul meu ca si asta e gresit... Incercam sa-l rezolvam impreuna?...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu