duminică, 1 ianuarie 2012

Am găsit...

                       
                               Am găsit sub brad 
                     Surâsul tău, 
                          iar bradul 
                     s-a luminat pe loc 
                             de la bucuria mea... 
  
                    Am găsit sub brad 
                              Bucuria ta, 
                          iar faț
                    mi s-a împodobit 
                             cu un zâmbet... 
  
                         Am găsit sub brad 
                            Sărutul tău, 
                             iar buzele 
                       mi s-au întredeschis 
                                a dorință... 
  
                   Am găsit sub brad 
                           Amintirea ta, 
                                 iar inima 
                            mi-a tresărit pe loc 
                              fără să vreau...   
  
                                      Am găsit sub brad 
                                    Promisiunile tale, 
                                  pe care sufletul 
                                     mi-a șoptit încet 
                                         să le uit... 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu